Audi A6 Quattro Lastik Hava Basıncı

Nuri Balkan 80 Okuma Süresi: 2 dk Audi
Audi A6 Quattro Lastik Hava Basıncı

Bir Audi A6 Quattro, sadece bir otomobil değildir — dört mevsimin, dört yolun ve dört duygunun birleşimidir. Direksiyona geçtiğinde, asfaltın kalbinde yankılanan sessiz bir güç hissedersin.


Audi A6 Quattro Teknik Bilgiler ve Sürüş Karakteri

ÖzellikDeğer
Motor Seçenekleri2.8 FSI, 3.0 TDI, 40 TDI, 55 TFSI
AktarmaQuattro (4x4) Sürekli Dört Çeker
Şanzıman7 İleri S tronic Otomatik
Güç (PS)204 – 340 arası
Tork (Nm)320 – 500 arası
0–100 km/s5.1 – 7.9 sn
Azami Hız250 km/s (Elektronik sınırlı)
Boş Ağırlık1.700 – 1.950 kg
Bagaj Hacmi530 L
Yakıt Tüketimi (Ortalama)5.5 – 8.2 L / 100 km
Lastik Basınç Aralığı2.2 – 3.3 bar (sürüş şartına göre değişir)


Audi A6 Quattro Lastik Ebatı, Jant Ebatı, Ofset Aralığı ve Basınç Değerleri

Lastik EbatıJant EbatıOfset Aralığı (mm)Lastik Basıncı (ön/arka) (bar)Lastik Basıncı (ön/arka) (psi)
225/55R177.5Jx1735 – 452.4 / 2.435 / 35
245/45R188.0Jx1835 – 452.5 / 2.536 / 36
255/40R198.5Jx1935 – 452.6 / 2.638 / 38
255/35R209.0Jx2035 – 452.6 / 2.638 / 38


Audi A6 Quattro Motor ve Lastik Kombinasyonlarına Göre Önerilen Basınçlar

MotorLastik BoyutuÖn (bar)Arka (bar)Önden YüklüArkadan Yüklü
2.8 FSI225/50 R17 94Y2.52.42.73.0
2.8 FSI225/50 R17 98V2.92.63.13.4
2.8 FSI225/50 R18 99H2.42.22.72.9
2.8 FSI225/55 R17 97Y2.42.22.72.9
2.8 FSI255/40 R19 100Y2.42.22.72.9
3.0 TDI225/50 R17 98Y2.72.43.03.0
3.0 TDI245/45 R19 99V2.52.32.72.9
40 TDI245/45 R19 102V2.82.82.83.1
40 TDI255/40 R20 101Y2.82.82.83.1
55 TFSI145/65 R20 105M4.24.2


Audi A6 Quattro Kullanım Senaryolarına Göre Basınç Tavsiyeleri

Sürüş KoşuluTavsiye Edilen Ön / Arka Basınç (bar)Açıklama
Şehir içi kısa mesafeler2.4 / 2.3Yol konforu ön planda olmalı, süspansiyon daha yumuşak tepki verir.
Uzun yol – yüksek hız2.7 / 2.7Yakıt verimliliği ve stabilite artar, lastik deformasyonu azalır.
Tam yük / bagaj dolu2.9 / 3.1Arka lastiklerdeki yük artışı için daha yüksek basınç gerekir.
Kış koşulları2.5 / 2.5Soğuk hava lastik basıncını düşürür, bu değer dengede tutar.
Spor sürüş / otoyol2.8 / 2.8Direksiyon tepkileri keskinleşir, yol tutuş maksimuma çıkar.
Yazıyı Paylaş: